Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Polityka Cookies
[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Baligród
  
6-06-2020, Sobota, 00:36


Jesteś tutaj :: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE :: Wyniki przetargów
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Pomniejsz tekst Normalny tekst Powiększ tekst
Protokół z postępowania - Dostawa posiłków do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród

Baligród, 09.01.2020 r.

 

 

Znak: IX.271a.1.2020

 

 

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

dostawa posiłków dla uczniów szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród.

Przedmiotem zamówienia jest  dostawa posiłków dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Baligród .

Wykonawca dostarcza posiłki przygotowane przez stołówkę szkolną w Baligrodzie własnym transportem .

Sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej.

  1. W dniu 02.01.2020 r. zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie internetowej http://bip.baligrod.pl  oraz na tablicy ogłoszeń.
  2. W wymaganym terminie wpłynęła 1 oferta.

Lp.

Nazwa wykonawcy i adres wykonawcy

Cena brutto

za 1 dzień usługi

Punkty

1.

F.H.U. Hurt-Detal Mariusz Owsianik, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-606 Baligród

159,90 zł

 

100,00

 

 

  1. W przeprowadzonym postępowaniu wybrano ofertę złożoną przez F.H.U. Hurt-Detal Mariusz Owsianik, ul. K. Wielkiego 4, 38-606 Baligród, jako najkorzystniejszą i spełniającą wszystkie wymagania i warunki określone w zapytaniu ofertowym.

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 252.42 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2020-01-10 09:09:18
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2020-01-10 09:10:47
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2020-01-10 09:12:35

Rejestr zmian

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IX.271.4.2019

IX. 271.4.2019                                                           

Zamawiający:

Gmina Baligród
ul. Plac Wolności 13,
38-606 Baligród

 

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IX. 271.4.2019 – Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku dawnej szkoły oraz zmiana sposobu użytkowania na dom pomocy społecznej.

 

 

 

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986                    z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku dawnej szkoły oraz zmiana sposobu użytkowania na dom pomocy społecznej jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:

 

 

 

 

Konsorcjum firm JTB – Alfa

Lider: JTB Sp. z o.o., 38-311 Szymbark, Szymbark 434

Członek Konsorcjum: Alfa Józef Trybus, 38-300 Gorlice, ul. Dukielska 83B

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Wybór nakorzystniejszej ofertyPlik PDF 523.47 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2020-01-07 14:07:07
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2020-01-07 14:05:00
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2020-01-08 06:59:57

Rejestr zmian

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertry - Odbiór odpadów komunalnych

IX. 271.5.2019                                         Baligród, dnia 19.12.2019r.

Zamawiający:

Gmina Baligród
ul. Plac Wolności 13,
38-606 Baligród

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IX. 271.5.2019 – „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie”

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 złożoną przez:

Leskie Przedsiębiorstwo Komunalne    Sp. z o.o. w Lesku ul. Przemysłowa 11, 38-600 Lesko


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyPlik PDF 424.16 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-12-19 13:14:16
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-12-19 13:13:58
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-12-19 13:19:42

Rejestr zmian

Informacja o wyborze oferty - Usługi leśne w 2020 r.

IX. 271.6.2019                                                                                  Baligród, dnia 17.12.2019r.

 

Zamawiający:

Gmina Baligród
ul. Plac Wolności 13,
38-606 Baligród


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IX. 271.6.2019 – „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród   w roku 2020”

 

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843) zwanej dalej ustawą Pzp, informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2020” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Usługi Leśne inż. Dariusz Jarema  38-604 Hoczew, Zahoczewie 62


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze Plik PDF 346.54 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-12-17 09:54:02
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-12-17 09:53:52
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-12-17 09:55:12

Rejestr zmian

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Wójta Gminy Baligród w sezonach 2019/2020, 2020/2021

Baligród, dnia 15.10.2019r.

 

 

Znak: IX.271.3.2019

 

Zamawiający:

Gmina Baligród

ul. Plac Wolności 13,

38-606 Baligród

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dotyczy postepowania:

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Wójta Gminy Baligród w sezonach 2019/2020, 2020/2021

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Wójta Gminy Baligród

w sezonach 2019/2020, 2020/2021” wpłynęła 1 oferta.

Wybrano ofertę nr 1, złożoną przez:

 

Firma Usługowo Budowlano – Handlowa Adam Kilarecki

Zahoczewie 45, 38-604 Hoczew


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. InformacjaPlik PDF 213.10 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-10-15 14:12:24
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-10-15 14:14:00
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-10-15 14:16:20

Rejestr zmian

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy postepowania:

Dostawa węgla eko-groszek do kotłowni w budynkach GOZ i OSP w Baligrodzie w ilości ok. 60ton


Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. „Dostawa węgla eko-groszek do kotłowni w budynkach GOZ i OSP w Baligrodzie w ilości około 60 ton” wpłynęły 3 oferty.

Wybrano ofertę nr 3, złożoną przez:

PANMAR Czekańska Szmyd Spółka Jawna w Krośnie Skład Opału 38-623 Uherce


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - dostawa Eko - groszkuPlik PDF 250.16 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-09-20 12:56:05
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-09-20 12:56:41
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-09-20 13:00:07

Rejestr zmian

Informacja o wyborze najkorzytsniejszej oferty

IX. 271a.6.2019                                                                                                                  Baligród, dnia 23.08.2019r.

Zamawiający:

Gmina Baligród
ul. Plac Wolności 13,
38-606 Baligród

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Baligrodzie w roku szkolnym 2019/2020 wraz z opieką.

 

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Baligrodzie w roku szkolnym 2019/2020 wraz z opieką wpłynęła 1 oferta. Wybrano ofertę nr 1, złożoną przez: Krajowe i Międzynarodowe Przewozy Osób „BAK-BUS” Marek Owsianik, 38-606 Baligród, ul. Partyzantów 37.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. InformacjaPlik PDF 245.97 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-08-23 13:18:09
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-08-23 13:16:58
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-08-23 13:17:40

Rejestr zmian

Informacja o wyborze oferty

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę  i montaż instalacji kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, pomp ciepła oraz kotłów na pelet w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Baligród znak postępowania: IX.271.2.2019

 

 

INFORMACJA

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) informuje, że dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę i montaż instalacji kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, pomp ciepła: oraz kotłów na pelet w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Baligród znak postępowania: IX.271.2.2019.

 

Najkorzystniejszą ofertę pod względem kryteriów podanych w pkt 18 SIWZ jest oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę NOVUM Centrum Techniki Grzewczej i Sanitarnej Stanisław Markiewicz, ul. Michała Mięsowicza 2, 38-400 Krosno.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze ofertyPlik PDF 1004.77 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-08-21 09:47:16
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-08-21 09:45:53
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-08-21 09:54:37

Rejestr zmian

Zawiadomienie o wybraniu oferty

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Opis przedmiotu zamówienia:

Modernizacja dróg dojazdowych do pól:

1. Żerdenka dz. nr 38 w km 0+000 - 0+200, 200 mb,
2. Cisowiec dz. nr 151 w km 0+000 - 0+230, 230 mb, etap I.

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postepowania - wynik zapytania ofertowegoPlik PDF 411.50 Kb
Autor: Seweryn Kulasa
Data: 2019-08-05 10:58:05
Udostępnił: Seweryn Kulasa
Data: 2019-08-05 11:02:56

Rejestr zmian

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IX.271.1.2019 – „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2019

 

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Działając na podstawie art. 92 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2019jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Usługi Leśne inż. Dariusz Jarema 38-604 Hoczew, Zahoczewie 62.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 366.67 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-04-16 11:56:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-04-16 11:55:00
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-04-17 11:57:16

Rejestr zmian

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. OgłoszeniePlik PDF 168.22 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2019-01-17 12:26:17
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2019-01-17 12:25:51
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-01-17 12:27:44

Rejestr zmian

Zawiadomienie o wyborze oferty

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IX. 271.9.2018 – „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ZawiadomieniePlik PDF 433.77 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-31 09:51:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-31 09:53:00
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2019-01-17 09:53:19

Rejestr zmian

Protokół z postępowania o wartości nie przekraczającej 30 000 euro - Dowóz Uczestników do ŚDS

Protokół z postepowania - Dowóz Uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w 2019 roku.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 261.64 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-11 09:30:28
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-11 09:31:40
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-11 09:33:25

Rejestr zmian

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartośc nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Protokół z postępowania na usługi kompleksowego sprzątania budynków i lokali administrowanych przez Urząd Gminy w Baligrodzie.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 319.87 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-10 12:43:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-10 12:45:00
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2018-12-14 09:44:31

Rejestr zmian

Podwieszenie przewodu oświetleniowego wraz z oprawami w m-ci Roztoki Dolne

Protokół z postepowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Przedmiotem zamówienia jest: "Podwieszenie przewodu oświetleniowego wraz z oprawami w miejscowości Roztoki Dolne".


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 329.62 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-11-08 08:11:06
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-11-08 08:12:54
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2018-11-08 08:16:38

Rejestr zmian

Przebudowa drogi dz. nr ewid. 242 w miejscowości Mchawa w km 0+000-0+135

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IX. 271.8.2018 – “Przebudowa drogi dz. nr ewid. 242 w miejscowości Mchawa w km 0+000-0+135”.

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zmianami) zwanej dalej ustawą Pzp, informujemy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

“Przebudowa drogi dz. nr ewid. 242 w miejscowości Mchawa w km 0+000-0+135”.

jako najkorzystniejszą wybrano ofertę: „MAXGREG” Grzegorz Borgosz  ul. Kazimierza Wielkiego 78, 38-606 Baligród .


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 479.17 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-10-15 08:06:00
Udostępnił: Aleksandra Scelina
Data: 2018-10-15 08:06:00
Modyfikował(a): Aleksandra Scelina
Data: 2018-10-16 08:08:28

Rejestr zmian

Modernizacje dróg dojazdowych do pól

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości 30 000 euro

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Modernizacje dróg dojazdowych do pól:

  1. Zahoczewie dz. nr 322, 336 w km 0+000 - 0+446, 446 mb,
  2. Mchawa dz. nr 155, 176, 175 w km 0+000 - 0+124, 124 mb, etap I.

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 311.36 Kb
Autor:
Data: 2018-08-28 09:06:21
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-08-28 09:10:10
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-08-28 09:12:21

Rejestr zmian

Przebudowa drogi dz. nr ewid. 403, 615 w miejscowości Mchawa.Przebudowa drogi dz. nr ewid. 602/30 w miejscowości Baligród

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.7.2018 – „1.Przebudowa drogi dz. nr ewid. 403, 615 w miejscowości Mchawa w km 0+000-0+578 wraz z przebudową przepustów w km 0+087 i 0+155.

2.Przebudowa drogi dz. nr ewid. 602/30 w miejscowości Baligród w km 0+000-0+115.”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 481.42 Kb
Autor:
Data: 2018-08-17 09:51:42
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-08-17 09:53:58
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-08-17 09:56:54

Rejestr zmian

Dostawa posiłków dla uczniów szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Opis przedmiotu zamówienia:

 

dostawa posiłków dla uczniów szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 261.46 Kb
Autor:
Data: 2018-07-23 10:47:30
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-07-23 10:49:13

Rejestr zmian

Wykonanie remontu drogi publicznej, wykonanie remontu chodników w miejscowości Baligród, budowa oświetlenia ciągów pieszych

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.6.2018 – „Wykonanie remontu drogi publicznej nr 118008 R, nr dz 644, 643, 641, 631, 622, 966, wykonanie remontu chodników w miejscowości Baligród, budowa oświetlenia ciągów pieszych”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 509.74 Kb
Autor:
Data: 2018-06-29 13:30:11
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-06-29 13:31:08
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-06-29 13:32:59

Rejestr zmian

Obsługa bankowa budżetu Gminy Baligród oraz jej jednostek organizacyjnych

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Baligród oraz jej jednostek organizacyjnych.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 242.07 Kb
Autor:
Data: 2018-06-15 12:09:25
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-06-15 12:11:16
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-06-15 12:12:31

Rejestr zmian

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.5.2018 – „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 441.74 Kb
Autor:
Data: 2018-06-08 07:55:32
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-06-08 07:56:29
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-06-08 07:57:40

Rejestr zmian

Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Cisowiec w Gminie Baligród

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.3.2018 – „ Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Cisowiec w Gminie Baligród”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 474.03 Kb
Autor:
Data: 2018-05-15 10:44:30
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-05-15 10:45:33
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-05-15 10:46:52

Rejestr zmian

Przebudowa drogi nr 118015 R nr dz. ewid. 421 położonej w miejscowości Baligród w km 0+000-0+112

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.4.2018 – „Przebudowa drogi nr 118015 R nr dz. ewid. 421 położonej w miejscowości Baligród w km 0+000-0+112”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 508.08 Kb
Autor:
Data: 2018-05-07 08:20:42
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-05-07 08:22:40
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-05-07 08:24:44

Rejestr zmian

Zakup defibrylatorów AED oraz zestawów ratownictwa medycznego PSP R1 dla jednostek OSP w gminie Baligród

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup defibrylatorów AED oraz zestawów ratownictwa medycznego PSP R1 dla jednostek OSP w gminie Baligród.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 498.25 Kb
Autor:
Data: 2018-04-18 08:25:22
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-04-18 08:27:09
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-04-18 08:29:10

Rejestr zmian

Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w gminie Baligród w roku 2018

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.2.2018 – „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2018


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 450.07 Kb
Autor:
Data: 2018-02-22 08:26:27
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-02-22 08:47:44
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-02-22 08:50:29

Rejestr zmian

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania przetargowego


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ZawiadomieniePlik PDF 291.71 Kb
Autor: Aleksandra Scelina
Data: 2018-01-29 08:19:27
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2018-01-29 08:24:27
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2018-01-29 08:25:54

Rejestr zmian

Odbiór odpadów komunalnych

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.6.2017 – „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 516.00 Kb
Autor:
Data: 2017-12-28 12:17:31
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-12-28 12:18:25
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-12-28 12:19:40

Rejestr zmian

Odbiór odpadów komunalnych

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGOPlik PDF 320.51 Kb
Autor:
Data: 2017-12-20 10:53:34
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-12-20 10:54:34
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-12-20 10:59:06

Rejestr zmian

Dostawa gazu płynnego propan techniczny

Protokół zamówienia publicznego pn.

"Dostawa gazu płynnego propan techniczny i dzierżawa 3 szt. zbiorników o pojemności 6700 l każdy do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie"


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 466.70 Kb
Autor:
Data: 2017-12-20 07:14:53
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-12-20 07:19:03
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-12-20 07:20:09

Rejestr zmian

Dowóz Uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy

Dowóz Uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 330.92 Kb
Autor:
Data: 2017-12-19 14:09:08
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-12-19 14:10:40
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-12-19 14:12:18

Rejestr zmian

Udzielenie kredytu długoterminowego

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 428.20 Kb
Autor:
Data: 2017-12-05 08:28:26
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-12-05 08:29:40
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-12-05 08:34:10

Rejestr zmian

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.4.2017 – "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Wójta Gminy Baligród w sezonach 2017/2018, 2018-2019"


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 487.42 Kb
Autor:
Data: 2017-11-09 10:22:10
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-11-09 10:24:09
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-11-09 10:27:53

Rejestr zmian

Dostawa wyposażenia klas gimnazjalnych

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.a.13.2017 – „Samodzielni w nauce – samodzielni w pracy. Program podnoszący jakość kształcenia w szkołach w gminach wiejskich województwa podkarpackiego”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyPlik PDF 629.50 Kb
Autor:
Data: 2017-10-25 07:45:44
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-10-25 07:47:00
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-11-08 08:06:24

Rejestr zmian

Doposażenie Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.                                          Numer sprawy: III. 271.a.11.2017 – „Doposażenie Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie, ul. Adama Mickiewicza 1, 38-606 Baligród, Gmina Baligród w sprzęt komputerowy i inne urządzenia elektroniczne”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze ofertyPlik PDF 358.52 Kb
Autor:
Data: 2017-10-20 08:47:14
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-10-20 08:48:35
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-10-20 08:49:57

Rejestr zmian

Dostawa wyposażenia klas gimnazjalnych

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Samodzielni w nauce – samodzielni w pracy. Program podnoszący jakość kształcenia w szkołach w gminach wiejskich województwa podkarpackiego”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o unieważnieniu postępowaniaPlik PDF 371.49 Kb
Autor:
Data: 2017-10-11 08:44:21
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-10-11 08:45:21
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-10-11 08:46:53

Rejestr zmian

Dostawa oleju opałowego w ilości do 50 000 litrów

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 325.28 Kb
Autor:
Data: 2017-09-28 11:02:30
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-09-28 11:03:34
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-09-28 11:04:57

Rejestr zmian

Dostawa węgla eko-groszek do kotłowni w budynkach GOZ i OSP

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postepowaniaPlik PDF 422.52 Kb
Autor:
Data: 2017-09-20 07:29:03
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-09-20 07:30:13
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-09-20 07:31:19

Rejestr zmian

Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Mchawa

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 335.46 Kb
Autor:
Data: 2017-08-07 10:51:40
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-08-07 10:53:01
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-08-07 10:54:36

Rejestr zmian

Przebudowa drogi dz. nr ewid. 286/1, 286/5, 286/6, 286/7 w miejscowości Baligród w km. 0+000-0+435

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.3.2017 – „Przebudowa drogi dz. nr ewid. 286/1, 286/5, 286/6, 286/7 w miejscowości Baligród w km. 0+000-0+435”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 515.96 Kb
Autor:
Data: 2017-08-01 10:32:56
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-08-01 10:37:22
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-08-01 10:48:56

Rejestr zmian

Dostawa posiłków dla uczniów szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród.

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 261.49 Kb
Autor:
Data: 2017-06-20 09:04:36
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-06-20 09:05:12
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-06-20 09:08:41

Rejestr zmian

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Baligród

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.2.2017 – „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Baligród”

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 483.75 Kb
Autor:
Data: 2017-06-12 11:38:55
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-06-12 11:44:36
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-06-12 11:46:02

Rejestr zmian

Dostawa wyposażenia w nowoczesny sprzęt ICT i materiały dydaktyczne na potrzeby Gimnazjum Publicznego w Baligrodzie

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.a.3.2017 – „Dostawa wyposażenia w nowoczesny sprzęt ICT   i materiały dydaktyczne na potrzeby Gimnazjum Publicznego w Baligrodzie”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej ofertyPlik PDF 697.07 Kb
Autor:
Data: 2017-05-17 08:22:26
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-05-17 08:23:31
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-05-17 08:25:14

Rejestr zmian

Usługi Bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w gminie Baligród w roku 2017

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.1.2017 – „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2017”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 476.18 Kb
Autor:
Data: 2017-02-27 08:22:18
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-02-27 08:24:55
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-02-27 08:27:01

Rejestr zmian

Udzielenie kredytu krótkoterminowego

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Udzielenie kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu Gminy Baligród w kwocie 500 000,00 zł


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 402.68 Kb
Autor:
Data: 2017-02-10 10:14:37
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2017-02-10 10:15:45
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2017-02-10 10:19:52

Rejestr zmian

Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Baligród na lata 2016 – 2023

Protokół z procedury o udzielenie zamówienia

  1. Nazwa i adres dotacjobiorcy:

Gmina Baligród

  1. Nazwa zamówienia:

Opracowanie kompleksowego Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Baligród na lata 2016 – 2023.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 668.01 Kb
Autor:
Data: 2016-12-19 12:05:59
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-12-19 12:17:05
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-12-19 12:18:34

Rejestr zmian

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baligród

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.7.2016 – „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 551.68 Kb
Autor:
Data: 2016-12-19 08:30:04
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-12-19 08:31:22
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-12-19 08:33:54

Rejestr zmian

Unieważnienie postępowania

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

          Dotyczy: postępowania nr III.271.6.2016 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pod nazwą :

„Przebudowa drogi dz. nr ewid. 403, 615 w miejscowości Mchawa w km. 0+000-0+578”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Informacja o unieważnieniu postępowaniaPlik PDF 209.74 Kb
Autor:
Data: 2016-12-01 10:14:58
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-12-01 10:16:16
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-12-01 10:17:45

Rejestr zmian

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III.271a.10.2016 – usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi  realizowanymi w ramach zadania pn. „Przebudowa drugiej kondygnacji istniejącej infrastruktury edukacyjnej wraz z wyposażeniem w nowoczesny sprzęt ICT i materiały dydaktyczne w Baligrodzie na potrzeby Gimnazjum Publicznego”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 521.41 Kb
Autor:
Data: 2016-11-09 10:47:56
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-11-09 10:49:38
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-11-09 10:51:11

Rejestr zmian

Zawiadomienie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.5.2016 –

„ Przebudowa drugiej kondygnacji istniejącej infrastruktury w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Baligrodzie ul. Mickiewicza 1, kod 38-606 Baligród”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 487.26 Kb
Autor:
Data: 2016-11-07 13:42:00
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-11-07 13:43:31
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-11-07 13:44:54

Rejestr zmian

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

Wójt Gminy Baligród działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1020  z późn. zm. ), zawiadamia o unieważnieniu prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „ Przebudowa drugiej kondygnacji istniejącej infrastruktury w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Baligrodzie ul. Mickiewicza 1, kod 38-606 Baligród”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowaniaPlik PDF 300.56 Kb
Autor:
Data: 2016-10-21 11:12:23
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-10-21 11:14:09
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-10-21 11:15:21

Rejestr zmian

Dostawa oleju opałowego do Gimnazjum w Mchawie

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

 „Dostawa oleju opałowego w ilości do 25 000 litrów do kotłowni zarządzanej przez Dyrektora Gimnazjum Publicznego w Mchawie”.    


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 39.25 Kb
Autor:
Data: 2016-10-11 12:11:31
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-10-11 12:13:33
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-10-11 12:15:16

Rejestr zmian

Przebudowa drogi gminnej „Mchawa przez Wieś”

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.3.2016 – „Przebudowa drogi gminnej „Mchawa przez Wieś” Nr 18007R dz. nr ew. 385 w miejscowości Mchawa w km 0+000-0+370”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 537.09 Kb
Autor:
Data: 2016-10-06 11:59:26
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-10-06 12:00:55
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-10-06 12:02:16

Rejestr zmian

Dostawa oleju opałowego

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

 „Dostawa oleju opałowego w ilości do 50 000 litrów do kotłowni zarządzanej przez Urząd Gminy w Baligrodzie”.                                          


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 492.78 Kb
Autor:
Data: 2016-10-04 11:18:15
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-10-04 11:19:46
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-10-04 11:22:48

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

DOTYCZY :

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.

"Dostawa posiłków dla uczniów szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród"


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 281.45 Kb
Autor:
Data: 2016-07-25 10:23:02
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-07-25 10:25:13
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-07-25 10:26:59

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.2.2016 – „Przebudowa drogi gminnej ul. Partyzantów Nr 18015R dz. nr ewid. 438 w miejscowości Baligród w km 0+000 – 0+500 ”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyborze ofertyPlik PDF 588.08 Kb
Autor:
Data: 2016-05-25 10:48:29
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-05-25 10:50:31
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-05-25 10:53:06

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

DOTYCZY :

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

"Wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów technicznych budynków"


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 578.67 Kb
Autor:
Data: 2016-03-14 13:19:31
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-03-14 13:22:34
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-03-14 13:23:56

Rejestr zmian

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Baligród: Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2016.
Numer ogłoszenia: 22313 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik DOC 37.50 Kb
Autor:
Data: 2016-03-03 12:32:57
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-03-03 12:34:10
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-03-03 12:35:46

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.1.2016 – „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2016”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyborze ofertyPlik PDF 497.85 Kb
Autor:
Data: 2016-02-23 07:49:27
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-02-23 07:51:50
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-02-23 07:53:22

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wszystkich branż budowlanych i instalacyjnych wraz ze stosownymi opiniami, uzgodnieniami i ekspertyzami dla   „REWITALIZACJI   MIEJSCOWOŚCI BALIGRÓD"


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 555.63 Kb
Autor:
Data: 2016-02-18 13:27:57
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-02-18 13:29:56
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-02-18 13:32:24

Rejestr zmian

Obsługa bankowa budżetu Gminy Baligród oraz jej jednostek organizacyjnych.

Protokół

z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Baligród oraz jej jednostek organizacyjnych.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 236.28 Kb
Autor:
Data: 2016-02-10 10:05:05
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-02-10 10:07:08
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-02-10 10:08:41

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro  na:

usługi kompleksowego sprzątania budynków i lokali administrowanych przez Urząd Gminy w Baligrodzie


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z postępowaniaPlik PDF 511.34 Kb
Autor:
Data: 2016-02-05 14:31:20
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2016-02-05 14:34:23
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2016-02-05 14:35:52

Rejestr zmian

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Baligród: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie.
Numer ogłoszenia: 185705 - 2015; data zamieszczenia: 16.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik DOC 68.00 Kb
Autor:
Data: 2015-12-17 12:45:03
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-12-17 12:46:44
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-12-17 12:48:06

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

Protokół z otwarcia ofert

w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia publicznego na "Dowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy"

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół z otwarcia ofertPlik PDF 420.77 Kb
Autor:
Data: 2015-12-16 12:10:01
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-12-16 12:14:29
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-12-16 12:15:40

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie nr III. 271.9.2015 na wybór Wykonawcy w ramach zamówienia pn.: „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie” wybrano najkorzystniejszą Ofertę


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o wyborze ofertyPlik PDF 562.92 Kb
Autor:
Data: 2015-12-04 12:47:42
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-12-04 12:50:31
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-12-04 12:52:25

Rejestr zmian

Zimowe utrzymanie dróg – odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg na terenie Gminy Baligród w sezonach 2015/2016, 2016/2017

Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro

Opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg – odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg na terenie Gminy Baligród w sezonach 2015/2016 , 2016/2017 .


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 319.62 Kb
Autor:
Data: 2015-11-25 13:28:11
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-11-25 13:30:34
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-11-25 13:32:41

Rejestr zmian

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Dostawa oleju opałowego w ilości 85 000 litrów do kotłowni zarządzanych

przez Urząd Gminy w Baligrodzie

Nr ogłoszenia: 147643 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik PDF 1.04 MB
Autor: Barbara Gawlowska
Data: 2015-10-09 09:05:48
Udostępnił: Barbara Gawlowska
Data: 2015-10-09 09:09:19

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.7.2015 – „Dostawa oleju opałowego w ilości do 85 000 litrów do kotłowni zarządzanych przez Urząd Gminy w Baligrodzie”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 664.57 Kb
Autor:
Data: 2015-09-30 12:50:00
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-09-30 12:50:56
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-09-30 12:52:28

Rejestr zmian

Dostawa gazu płynnego propan techniczny i dzierżawa 3 szt. Zbiorników o pojemności 6700 l każdy do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie

 

Protokół Zamówienia Publicznego

którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto

Przedmiot zamówienia :

"Dostawa gazu płynnego propan techniczny i dzierżawa 3 szt. Zbiorników o pojemności 6700 l każdy do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie"


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Protokół zamówienia publicznegoPlik PDF 1.31 MB
Autor:
Data: 2015-09-29 10:07:53
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-09-29 10:10:57
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-09-29 10:12:43

Rejestr zmian

Modernizacja drogi dojazdowej do pól na terenie miejscowości Stężnica nr działki 124 w km 0+000 – 0+160 – 160 mb

PROTOKÓŁ
zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30.000 euro

Nazwa i przedmiot zamówienia: ,,Modernizacja drogi dojazdowej do pól na terenie miejscowości Stężnica nr działki 142 w km 0+000 – 0+160 – 160 mb”

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 304.98 Kb
Autor:
Data: 2015-09-02 14:49:10
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-09-02 14:51:05
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-09-02 14:53:24

Rejestr zmian

Dostawa posiłków do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród

PROTOKÓŁ
zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30.000 euro

 Nazwa i przedmiot zamówienia: ,,Dostawa posiłków do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Baligród”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ProtokółPlik PDF 282.42 Kb
Autor:
Data: 2015-09-02 14:41:36
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-09-02 14:43:01
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-09-02 14:48:24

Rejestr zmian

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Baligród: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych na terenie Gminy Baligród w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017
Numer ogłoszenia: 123235 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik DOC 37.50 Kb
Autor:
Data: 2015-08-19 11:04:00
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-08-19 11:05:27
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-08-19 11:07:41

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.6.2015 – „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych na terenie Gminy Baligród w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017” .


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 1.60 MB
Autor:
Data: 2015-07-31 08:16:06
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-07-31 08:18:28
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-07-31 08:20:44

Rejestr zmian

GOPS BALIGRÓD - OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego

„Czas na aktywność w gminie Baligród”

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik PDF 720.95 Kb
Autor: Grzegorz Bieleń
Data: 2015-07-16 14:28:29
Udostępnił: Grzegorz Bieleń
Data: 2015-07-16 14:29:30

Rejestr zmian

GOPS BALIGROD - ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

na

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego

„Czas na aktywność w gminie Baligród”

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO_POKL_10.07.2015Plik PDF 720.99 Kb
Autor: Grzegorz Bieleń
Data: 2015-07-10 13:15:34
Udostępnił: Grzegorz Bieleń
Data: 2015-07-10 13:17:03

Rejestr zmian

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Baligród: Przebudowa infrastruktury międzyobiektowej w Stacji Uzdatniania Wody w Kołonicach (dz. 57/3).
Numer ogłoszenia: 71297 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik PDF 98.27 Kb
Autor:
Data: 2015-05-19 12:21:27
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-05-19 12:22:28
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-05-19 12:24:29

Rejestr zmian

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Baligród: Przebudowa drogi na dz. 329/8, 329/10, 330/1 w miejscowości Roztoki Dolne w km 0+000-0+180.
Numer ogłoszenia: 71281 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik PDF 116.45 Kb
Autor:
Data: 2015-05-19 12:17:17
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-05-19 12:18:55
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-05-19 12:21:08

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.5.2015 – „Przebudowa infrastruktury między obiektowej w Stacji Uzdatniania Wody w Kołonicach (dz. 57/3)”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 693.53 Kb
Autor:
Data: 2015-05-11 10:24:10
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-05-11 10:25:27
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-05-11 10:27:10

Rejestr zmian

Ogłoszenie o wyborze oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.5.2015 – „Przebudowa drogi na dz. nr ewid. 329/8, 329/10, 330/1 w miejscowości Roztoki Dolne w km 0+000-0+186 ”


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Zawiadomienie o wyborze ofertyPlik PDF 1.07 MB
Autor:
Data: 2015-05-11 10:19:37
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-05-11 10:21:39
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-05-11 10:23:48

Rejestr zmian

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Baligród: Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2015
Numer ogłoszenia: 41173 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik DOC 44.50 Kb
Autor:
Data: 2015-03-24 14:31:16
Udostępnił: Jerzy Habowski
Data: 2015-03-24 14:32:51
Modyfikował(a): Jerzy Habowski
Data: 2015-03-24 14:34:35

Rejestr zmian

Gmina Baligród- zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy: III.271.3.2015 - "Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2015."

Działając na podstawie art. 92 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający informuje, że postępowanie nr III.271.3.2015 na wybór Wykonawcy w ramach zamówienia pn.: „Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Baligród w roku 2015” wybrano jako najkorzystniejszą Ofertę nr 1: Usługi Leśne, Dariusz Jarema, 38 - 604 Hoczew, Zahoczewie 62.


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. ZawiadomieniePlik PDF 495.09 Kb
Autor: Barbara Gawlowska
Data: 2015-03-16 12:48:29
Udostępnił: Barbara Gawlowska
Data: 2015-03-16 12:55:00

Rejestr zmian

GOPS BALIGRÓD - OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego

„Czas na aktywność w gminie Baligród”

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój  i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

 


Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik PDF 721.04 Kb
Autor: Grzegorz Bieleń
Data: 2015-03-13 10:54:09
Udostępnił: Grzegorz Bieleń
Data: 2015-03-13 11:01:00

Rejestr zmian

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Modernizacja (rozbudowa i przebudowa) istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności Qśrd = 390 m3/d, na działce nr ewid. 57/3 w miejscowości Kołonice.
Numer ogłoszenia: 20985 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7297 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak


Więcej ...

Pliki:
Lp. Nazwa Typ pliku Rozmiar
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniaPlik PDF 289.89 Kb
Autor:
Data: 2015-02-17 10:02:25
Udostępnił: Elżbieta Świniarska
Data: 2015-02-17 10:03:28

Rejestr zmian

Modernizacja (rozbudowa i przebudowa) istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności Qśrd = 390 m3/d, na działce nr ewid. 57/3 w miejscowości Kołonice

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: III. 271.2.2015 – Modernizacja (rozbudowa i przebudowa) istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności Qśrd = 390 m3/d, na działce nr ewid. 57/3 w miejscowości Kołonice”